אוטומציה ומעקב בשיווק מקוון –  Marketing Automation

Marketing Automation  הנו התחום המתייחס לביצוע אוטומציה הן בהליכי השיווק והן בביצוע המעקב אחר יעילות מהלכי השיווק למול השקעות כספיות.

על מנת להגיע לפתרון מושלם של אוטומציה בשיווק המקוון, יש לבצע מהלך ארוך טווח אשר מתחיל בבחירת כיווני השיווק האפקטיביים ביותר ברמה האסטרטגית, עובר אל הביצוע בפועל של מהלכי השיווק באופן אוטומטי וממוכן ככל הניתן תוך בניית מדדי ביצועים וניטור שוטף, ועד להגעה למצגים ברורים המשקפים את הערך העסקי של כל מהלך שיווק בפועל לאורך תקופות זמן שונות.

מהלך זה, בהתאם לאופי הפעילות של כל חברה בזירה המקוונת, מציב רמות שונות של אתגרים שונים ומורכבים ולרוב הנו מושתת על ביצוע אינטגרציה מורכבת בין מערכות מידע שונות וכלים שונים הקיימים כיום "על המדף" . (מערכות ניהול לקוחות, מערכות אנליטיות, מערכות לניהול קמפיינים, מערכות סליקה, ועוד מערכות שונות).

מהניסיון הרב שנרכש בחברת FocusWeb  לאורך השנים, ולאחר שניהלנו וביצענו בפועל מספר לא מבוטל של תהליכים שהחלו משלב הרעיון ועד ליצירת הכנסות בפועל, צברנו ידע, כלים וניסיון אשר הפכו למתודולוגיה שלמה אשר מאפשרת לנו לספק לכם את הפתרון המלא.

אנחנו נשמח להיפגש עמכם, לחלוק עמכם את הידע והניסיון שצברנו, על מנת שנוכל עבוד עמכם בחתירה משותפת למטרה שלכם – אוטמציה מלאה של תהליכי השיווק המקוון – Marketing Automation של החברה שלכם .

 


Google+