מודיעין עסקי מקוון – ממוצרי הדגל של חברת FocusWeb

איסוף מודיעין עסקי ומחקר מתחרים מקוון שמבצעת FocusWeb  מבוסס על מתודולוגיה ייחודית המאפשרת לחברות לקבל תמונת מצב מקיפה ומדויקת על  המתחרים, הביקושים והשוק בו הם פעילים.

המחקר והמודיעין הנאסף כולל את המידע הבא:

  • מיקוד שיווקי ועסקי של המתחרים ברשת.
  • פעילות התחום הפרסום המקוון – קמפיינים, תקציבים, מילות מפתח, מסרים
  • כמויות התנועה ומקורות התנועה לאתרי מתחרים.
  • פעילות בתחום אופטימזציה למנועי חיפוש ועוד.

ניטור מתחרים ולמידת פעילות המתחרים הנה נדבך חשוב בהתמודדות בשוק המקוון.

באמצעות התוצרים שמספקת חברת פוקוסווב על השוק שוק ניתן יהיה לקבוע את האסטרטגיה והתמהיל המומלצים לפעילות השיווקית האינטרנטית של החברה.

ביצענו מאות מחקרים שוק שכאלו, נשמח ליצור עמכם קשר , להראות דוגמאות אמיתיות, ולהעביר מידע נוסף.

אנא השאירו לנו את פרטי הקשר שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגינו ישמחו ליצור עמכם קשר.


Google+