שיווק בוידאו – מחקר שוק וידאו ברשת
מחקרים מראים שגולשים מבלים זמן ניכר מכלל זמן הגלישה באינטרנט בצפייה בתכני וידאו.
מחקר שוק וידאו ברשת שמבצעת FocusWeb סוקר את הפעילות שלכם ושל המתחרים בוידאו, ואת אופי התחרות עבור מילות מפתח רלוונטיות, ומספק תובנות והמלצות לפעולה אפקטיבית בזירה זו.
תוצרי מחקר שוק וידאו כוללים:
- סקירה איכותית ואנליטית של תכני וידאו קיימים של החברה באתר החברה ובאתרי וידאו מובילים
- סקירת תכני וידאו באתר המתחרים: ניתוח איכותי של המסרים, איכות ההפקה ומיפוי אסטרטגיית הוידאו של המתחרה
- ניתוח איכותי וכמותי תכני וידאו באתרי הוידאו המובילים ברשת, בחתכים שונים (ערוץ החברה, סרטונים מובילים)
- מחקר מילות מפתח
- תובנות והמלצות לאסטרטגיית וידאו
תוצרי המחקר כוללים את החומרים הגולמיים ומסמך המלצות מסכם. במסגרת המחקר תקבלו תשובות לשאלות רבות וחשובות עבור מי שמעוניין לייצר פעילות אפקטיבית בתחום הוידאו.
האבחון יהיה ממוקד לתחום בו החברה פועלת וידון בנושאים כגון: האם יש יתרון להפקת תכנים מקצועיים לעומת חובבניים, מאפייני התכנים הפופולריים בשוק וקווים מנחים לייצור והפצת תוכן וידאו. הדגש הינו על יצירת ערך עסקי אמיתי ומדיד כתוצאה מיצירת והפצת תכני וידאו של החברה.