מחקר שוק מקוון – ממוצרי הדגל של חברת FocusWeb
מחקר השוק שמבצעת FocusWeb מבוסס על מתודולוגיה ייחודית המאפשרת לחברות לקבל תמונת מצב מקיפה ומדויקת על החברה, הביקושים הקיימים ברשת לשירותיה ומוצריה והשוק בו היא פעילה.
מחקר שוק מקוון הוא הצעד הראשון בדרך לבניית תכנית שיווקית אפקטיבית באינטרנט. באמצעות התוצרים ממחקר השוק ניתן יהיה לקבוע את האסטרטגיה והתמהיל המומלצים לפעילות השיווקית האינטרנטית של החברה.
מחקר השוק כולל סקירה של התחומים הבאים:
- תמונת מצב של נוכחות החברה באינטרנט
- פעילות המתחרים באינטרנט, לפי מדדי ביצועים מוגדרים
- מילות המפתח וביקושי השוק האינטרנטי הקיימים
- הקמפיינים הפרסומיים של המתחרים שלכם באינטרנט: מודעות, מילות מפתח ועוד
במסגרת מחקר השוק, ימסרו התוצרים הבאים:
- מבקרים באתרי המתחרים: כמויות, מקורות תנועה (גיאוגרפיה, אתרי אינטרנט)
- מחקר מילות מפתח וביקושי שוק קיימים
- המלצות לשינויים ותוספות לאתר שמטרתם שיפור ביצועים
- המלצות לתמהיל שיווק
דוגמאות למצגים:
מצג א – כמויות המבקרים לאתר החברה ובהשוואה לאתרי המתחרים:
מצג ב – כמויות המבקרים מכל גיאוגרפיה: