מחקר שוק מדיה מקוונת שמבצעת FocusWeb מבוסס על מתודולוגיה ייחודית המאפשרת לחברות לקבל תמונת מצב מקיפה של השוק בו הן פועלות (ביקושי הלקוחות וההיצע הקיים) ואפיקי הפרסום הזמינים.
מחקר זה הוא מחקר מתקדם המספק מידע כמותי ואיכותי וסקירה מלאה המאפשרת בחירת אסטרטגיה אפקטיבית לחשיפה ומינוף אופטימליים לחברה שלכם.
מחקר שוק מדיה מתאים לכל חברה המעוניינת לפעול בזירה המקוונת בצורה מושכלת ומתוך הבנה והכרת השוק, בין אם מדובר בהתחלת פעילות חדשה (מתאים מאד לסטארטאפים) או במינוף פעילות קיימת, או עבור ניתוח פעילות מתחרים.
מחקר שוק מדיה כולל את התחומים הבאים:
- מי הם אתרי המדיה המובילים בתחום
- כמות ואיכות התנועה שהם מקבלים
- ניתוח מאפייני קהל המבקרים לפי דמוגרפיה וגאוגרפיה
- בניית מודל עלויות קניית המדיה (לפי מודלי התמחור השונים – CPC, CPM)
- השוואת עלות אלטרנטיבית לפרסום בפלטפורמת Google Adwords
- בדיקה האם מתבצעת כיום קנייה של מדיה באתרים אלה, וסקירה של פעילות המתחרים בתחום.
תוצרי מחקר המדיה כוללים את כל המידע הגולמי שנאסף ונותח, ומסמך המלצות מסכם שמספק הנחיות מדויקות להמשך והמלצות לפעולה, בהתאם ליעדים העסקיים.