מחקר שוק – שיווק סלולרי ואסטרטגיות פרסום במובייל
כמות הגולשים באמצעות מכשיר הסלולרי שלהם עולה באופן עקבי, מאחוזים בודדים כיום ועד לעשרות אחוזים מכלל התנועה באינטרנט, ועימה כמות האתרים שמציעים חוויית גלישה ייעודית לגולשי הסלולר.
כפי שסקרים עדכניים בתחום מצביעים, מתן פיתרון מתאים לגולשי הסלולר יכול להתבטא בעלייה של עשרות אחוזים בזמני השהייה באתר, ואף בביצועים בפועל של האתר ובמכירות. מחקר שוק מובייל של חברת פוקוס ווב מספק תמונת מצב עדכנית של השוק בו אתם פועלים ומתווה אסטרטגיה לפעולה הלכה למעשה.
מחקר שוק שיווק סלולרי מספק לכם תמונת שוק אנליטית רחבה: מה המצב שלכם כיום בתחום המובייל (גם אם עדיין לא נכנסתם לתחום באופן מנוהל ומבוקר), מה המתחרים שלכם עושים במובייל, מה הגולשים רוצים (ביקושי אמת בתחום מובייל) וגוזר מכך פעולות קונקרטיות ואסטרטגיה אפקטיבית לפעולה בתחום.
מחקר שוק במובייל כולל את התחומים הבאים:
- סקירת המצב שלך
- סקירת פעילות המתחרים בזירה הסלולרית
- מחקר מילות מפתח וביקושי שוק בסלולר
- המלצות לתמהיל שיווק אפקטיבי בזירה זו
תוצרי מחקר השוק כוללים את כל המידע הגולמי שנאסף, סיכום והמלצות מדויקות להמשך פעולה, בהתאם ליעדים העסקיים שלכם.