- אתם מנהלים פעילות של שיווק מקוון מול ספקים שונים, בתחומים שונים?
- מרגישים קצת לא בשליטה? שחסר לכם ידע בתחום החשוב הזה?
- לא בטוחים שהתקציבים מנוצלים בפועל? ובאופן אפקטיבי?
- או מה התועלת שמייצרים תחומים השיווק השונים בהם אתם משקיעים?
בואו ללמוד את כל מה שאתם צריכים לדעת,
בקורס הכשרה בניהול פעילות שיווקית מקוונת – בהתאמה אישית לצרכים שלכם!
הקורס מאפשר לימוד יעיל ומהיר בזמן ובמקום הנוחים לכם של כל הדרוש
על מנת להתוות אסטרטגיית שיווק מקוון ולהוציאה לפועל.
להלן דוגמא למגוון התכנים אותם אנו מעבירים בקורסים שלנו:
- אופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO) – איך לבצע מחקר מתחרים, מהם הפרמטרים הטכניים עליהם חשוב לשים דגש באופטימיזציית אתר, סקירה של מבני אתר פופולריים, ביצוע מחקר מילים וקביעת אסטרגיית הקידום.
- פרסום ממומן וקניית מדיה – פרסום בפלטפורמות פופולריות (Google Adwords, Facebook, Linkedin) ניתוח אתרים פוטנציאליים לפרסום (כולל Linkedin, Facebook), קריאטיב
- Facebook – רתימת הפלטפורמה הפופולרית לקידום הארגון
- ניהול ספקים – הבניית תהליכי עבודה וניהול פרויקטים של בניית אתרים ושיווק באינטרנט
- ניטור ואופטימיזציה – ניהול תהליכים והבניית דו”חות וביצוע הערכת עלויות המרה לצורך קבלת החלטות (עלות אלטרנטיבית)
אנא השאירו את פרטי הקשר שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגינו ישמחו ליצור עמכם קשר על מנת לבנות עבורכם את הקורס המתאים לארגון שלכם
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.