התקשרו אלי כעת
רימרקטינג – מה זה ולמה זה טוב?
קודם כל – אז מה זה בעצם? “רימרקטינג” – הכוונה היא הצגה חוזרת ונשנית של מידע פרסומי לקהל מוגדר. כלומר – מישהו ביקר אצלכם באתר? אתם יכולים להמשיך ולהציג לו את הפרסומות שלכם. אפשר לנחש שכל אחד מכם מצא את עצמו בעבר מקבל פרסומות של אתר מסוים שבו ביקרתם, גם אם שוטטתם באתר אחר? זה…
השלב הבא במנוע החיפוש גוגל : תיוג מידע מובנה
רקע גוגל משדרגת את אופן תיוג המידע עבור מנוע החיפוש שלה – מתיוג גנרי של עמודי אתרים – לתיוג מדויק של סוגי מידע מפורטים כגון אנשים, אירועים, מוצרים, ועוד. אם בעבר מנועי החיפוש אפשרו תיוג תוכן כללי ברמה של עמודים ושל תמונות. כיום, מנוע החיפוש מאפשר תיוג של אובייקטים רבים נוספים, מה שמאפשר לאתרים העושים…
ניהול התכנים בווב – תחקיר pCon – יולי 2012
ראיון מומחים עם אורי ניסני ב”תחקיר pCon – מפתח להצלחה במחשוב” על השימוש הגובר במערכות קוד פתוח. לחצו כאן לקריאת הכתבה המלאה.
הטעויות של ספקיות הסלולר – מתוך מקור ראשון – יולי 2012
לחצו לקריאת הכתבה המלאה בנושא טעויות בשיווק באינטרנט שעושות חברות הסלולר המובילות בארץ – סלקום, פלאפון ואורנג’, שהתפרסמה בירחון “מקור ראשון” ב-6 ליולי, 2012.
10 הטעויות הנפוצות בשיווק באינטרנט – מתוך ירחון סטטוס יולי 2012
להלן כתבה שכתבתי פורסמה בירחון סטטוס למנהלים ביולי 2012, מדבר על הטעויות הנפוצות שעושים בעיקר ארגונים גדולים בפעילות של שיווק מקוונת. מוזמנים לקרוא ולהעיר ולהאיר, תודה אורי
עדכון פינגוין בגוגל
עדכון פינגוין – בעקבות שינויים בגוגל – עדכון מדיניות קידום במנועי חיפוש מאי 2012 בחודשים האחרונים גוגל מבצעת תהליך עדכון של האלגוריתם של מנוע החיפוש במטרה לבטל ככל האפשר פעילויות מלאכותיות שבוצעו במטרה לקדם אתר מסוים עבור מילת מפתח כאשר ישנם אתרים רלוונטים יותר. שינוי זה הנקרא ברשת “פינגוין” , הנו שינוי נוסף בעקבות שינוי…
אפקטיביות בשיווק מקוון – או : כיצד ניתן למדוד אפקטיביות בשיווק באינטרנט?
נכתב ע”י אורי ניסני יולי 2011 . חברת FocusWeb – שיווק באינטרנט הקדמה האם שיווק המקוון הוא מדיד ? וכיצד ניתן למדוד אפקטיביות של שיווק באינטרנט ? הנחת העבודה היא שבכל מהלך שיווק מקוון צריך וניתן למדוד אפקטיביות של כל סכום שמושקע במהלך, אבל זה לא תמיד אפשרי, או שברוב המקרים – פשוט בשל המורכבות והאתגרים העומדים…
שיווק הוליסטי במנועי חיפוש – קידום אתרים באמצעות מיקוד שיווקי ועסקי .
קידום אתרים או אופטימיזציה למנועי חיפוש – ההבדל החשוב בין השניים.
בהמשך למאמר קודם על “איך לבנות אתר נכון” – המאמר הנוכחי מדבר על ההבדלים בין “קידום אתרים” לבין אופטימזציה למנועי חיפוש – או SEO – Search Engine Optimization .
אז נתחיל בשלב החשוב – איך עושים אופטימזציה למנועי חיפוש….